Szerzői jogok

Creative Commons Licenc
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható. De mielőtt megosztanál, felhasználnál bármit is az oldalról, kérlek, hogy egyeztess velem is.

2013. január 12., szombat

Egy kis téli kirándulás a Kőhegyre

Vártunk már egy maradandó hóesést, egy napsütéses szép napot és a megfelelő időpontot, hogy egy kellemes kis téli kirándulást szervezzünk. Türelem túrát terem, el is jött az ideje. Csatlakozott hozzánk az Öcsém és Putyó öccse, Duffy is, így négyen indultunk neki.

Volt egy potyautasunk is, Ricardo a rénszarvas személyében. :)

Irány a Kőhegy!

Nem gondoltam volna, hogy ez az útvonal még meglepetéssel tud szolgálni nekünk, de sikerült. A hegy lábához érve észleltük, hogy egy darabon új úton halad a zöld jelzés, még pedig egyik kedvenc vízmosásunkban.

Ennek örömére koccintottunk is egyet a magunkkal hozott finom forralt borból. :)

A János-forráshoz érve is megpihentünk cseppet pár forró korty erejéig, mielőtt nekiveselkedtünk  a kb. 1,5 km-es kaptatónak.

Az emelkedő szokás szerint megizzasztott minket kissé, hogy aztán a hegytetőn kárpótoljon minket a Petőfi-pihenőről nyíló panoráma.

Miután kigyönyörködtük magunkat a kilátásban, tovább sétáltunk a kőhegyi rétre...

... és egy szimpatikus asztalnál újabb forró nedűt töltögettünk magunkba. :)

Egy kis üldögélést követően úgy döntöttünk, hogy behatolunk a turistaházba kicsit megmelegedni és más fűtő ital után nézni.

Míg mennyei finom házi almapálinka mellett ücsörögtünk, Ricardo is átfűtötte magát kicsit. :)

Megszemléltük a téli hegyi tavat is, ami sajnos továbbra is kiszáradt formáját mutatta. Idén talán már lesz alkalma feltöltődni.

Búcsúzóul még szerte néztünk ismét a Petőfi pihenőről a maradék forralt bort elkortyolgatva,

majd útnak indultunk.

Hazafelé kipróbáltunk egy másik utat, amin még sosem jártunk és a Susnyárba vezet. Megragadtuk az alkalmat, hogy betérjünk Putyóék nagybátyjához látogatóba. A házigazda finom házi borral és több fajta házi pálinkával kínált minket, ami végül alattomos módon meg is tette hatását. Az indulásra még emlékszem, a hazaútra csak homályosan....
Vacsorára hirtelen felindulásból finom tócsnit készítettünk, majd a fiúk össznépi zenélést csaptak.